POWIAT SUSKI
Dom Pomocy Społecznej
____________________________________________________________________
Nasz znak: DPS-DG.282.12.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych
Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego.
Wybór wykonawcy prowadzony jest bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych /Dz.U z 2019r. poz.1843 z późniejszymi zmianami/ zgodnie z art. 4 ust 8 wyżej powołanej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do konserwacji urządzeń dźwigowych w zakresie ustalonym dokumentacją techniczno ruchową i instrukcją konserwacji dźwigów oraz stosownymi przepisami UDT o budowie i eksploatacji dźwigów a także:
- wykonanie pomiarów oporności izolacji obwodów,
- wykonanie pomiarów skuteczności zerowania urządzeń podlegających ochronie,
- prowadzenie dziennika konserwacji dźwigów
- zapewnienie prawidłowej pracy dźwigów,
- zapewnienie sprawności całego oświetlenia kabin i przycisków sterujących
Wykaz dźwigów przeznaczonych do konserwacji:
- Dźwig osobowy - udźwig 630kg, ilość przystanków 3
- Dźwig osobowy - udźwig 630kg, ilość przystanków 3
- Dźwig towarowy - typ DALEZ, udźwig 100kg, ilość przystanków 2
- Platforma – dźwig dla niepełnosprawnych – udźwig 225kg
W cenę miesięcznego ryczałtu za świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia należy wliczyć wszelkie koszty związane z konserwacją, przeglądami i dojazdami w celu wykonania konserwacji, a także koszty bieżących materiałów konserwacyjnych takich jak: oleje, smary, żarówki, bezpieczniki, instrukcje obsługi oraz
Ponadto Wykonawca udostępni numer telefonu, pod którym Zamawiający będzie zgłaszać wszelkie nieprawidłowości w działaniu dźwigów, awarie, uwięzienie osób w dźwigu- telefon będzie czynny całą dobę.
Termin realizacji zamówienia: od 1.01.2021r. do 31.12.2021r.
Warunki płatności: należność płatna na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Kryteria wyboru oferty: cena 100%
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia 16.12.2020r. do godz. 11-tej w siedzibie Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej – ul. Żeromskiego 17, 34-220 Maków Podhalański w opisanej kopercie ,,oferta - konserwacja wind ''.
O wyborze oferty zamawiający poinformuje drogą elektroniczną Wykonawców biorących udział w postępowaniu oraz zamieści informację na stronie internetowej:https://dpsmakow.naszdps.pl
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa – projekt umowy zał. nr 2. do niniejszego zapytania.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest : Małgorzata Stopa, tel.338771494, 338773474, e-mail dpsmak@poczta.onet.pl
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskie i Rady /UE/ 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE /ogólne rozporządzenie o ochronie danych /Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r. Str1/ dalej ''RODO"" informuję że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, ul. Żeromskiego 17, 34-220 Maków Podhalański
.•Inspektorem ochrony danych osobowych - e-mail : iwonatorba@o2.pl
•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art 6 ust 1 lit c RODO w celu •odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 8 oraz art 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r, Prawo Zamówień publicznych /Dz U z 2019r. poz 1843 / dalej ustawa pzp
.•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art 97 ust1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata. okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
•Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP
•W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art 22 RODO
•Posiada Pani/Pana - na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
- na podstawie art 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
- na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
•Nie przysługuje Pani/Panu - w związku z art 17 ust 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art 20 RODO
- na podstawie art 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit.c RODO.
Maków Podhalański 8 grudnia 2019r.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
_____________________________________________________________________________
Powiat Suski ul. Żeromskiego 17
ul. Kościelna 5B 34-220 Maków Podhalański
34-200 Sucha Beskidzka tel./fax 33/8771494; 33/8773474
NIP 5521427933