Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim

Zapytanie ofertowe na wykonanie remontu: wymiany płytek ceramicznych podłogowych w pomieszczeniach w budynku stołówki

Utworzono dnia 04.12.2020

Nasz znak: DPS-DG. 282.10.2020                                          Maków Podhalański  4 grudnia  2020r

                                                                                                                                                                                                                                                          

                                                                                                 

                                                            Zapytanie ofertowe

 

na wykonanie remontu: wymiany płytek  ceramicznych  podłogowych w pomieszczeniach  w budynku stołówki

 

Zamawiający:

                       Powiat Suski - Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim

                        ul. Żeromskiego 17

                       34-220 Maków Podhalański                                                                                                                                                                                                                     

                       tel/fax 338881494; 338773474

                       e-mail: dpsmak@poczta.onet.pl

                      adres strony internetowej: http://dpsmakow.naszdps.pl                        

 

Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim   zaprasza do złożenia oferty cenowej na wymianę płytek ceramicznych podłogowych w pomieszczeniach  w budynku stołówki.

Wybór wykonawcy prowadzony jest bez zastosowania  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U z  2019r. poz. 1843  z późn. zmianami/ zgodnie   z art. 4. ust 8  wyżej powołanej  ustawy.

1.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana płytek ceramicznych podłogowych w pomieszczeniach  w budynku stołówki w ilości -   135m²

 

Zakres prac obejmuje:

1. demontaż  starych płytek  z podłogi i cokolików ze ścian

2. wyrównanie powierzchni podłoża zaprawą samopoziomującą

3. wykonanie gruntowania powierzchni

4. ułożenie płytek okładziny podłogowej   z fugowaniem

5. dodatkowo położenie w jednym pomieszczeniu hydroizolacji  - 20m²

6 ułożenie płytek /cokolików – 10cm /  okładziny ściennej  z fugowaniem ilość  - 90mb

 

Termin realizacji zamówienia:

Termin wykonania zamówienia; od daty podpisania umowy do  29 grudnia 2020r.

3. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryterium:

Cena oferty/brutto /– waga 100%

2. Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej.

3. Liczba punktów liczona będzie według wzoru

 

                       Liczba punktów = cena najniższa zaproponowanej oferty       x 100pkt x 100%  

                                                     cena badanej oferty

 

4. Punkty liczone będą do dwóch miejsc po przecinku.

5. Zamawiający za najkorzystniejszą  uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonego kryterium

6. W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty nie podlegającej odrzuceniu, zamawiający uzna ją za najkorzystniejszą bez wyliczania dla niej wartości punktowej.
4. Opis sposobu obliczania ceny:

1. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić, nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny

2. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty związane  z prawidłową realizacją przedmiotu opisanego  w punkcie nr 1 niniejszego zapytania  oraz w projekcie umowy.

3. Cena oferty brutto, która posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty wynika z sumy wartości wszystkich pozycji

4. Cena ofertowa winna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku podana  liczbowo i słownie.

5. Opis sposobu  przygotowania oferty:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

1. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,

2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

3. W skład oferty powinny wchodzić wszystkie wymagane formularze, oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym zapytaniu

4. Na ofertę składa się:

-   formularz ofertowy – zał. nr 1

dokument, z którego wynikać będzie umocowanie osoby podpisującej ofertę

5. Oferta musi być sporządzona  z zachowaniem  formy pisemnej, obejmować całe zamówienie pod rygorem nieważności

6. Oferta wraz załącznikami  musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

7. Jeżeli osoba  podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.

8 Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

6. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać do dnia  9.12. 2020r.  do godz. 10-tej w siedzibie zamawiającego;

Dom Pomocy Społecznej –  ul. Żeromskiego 17 w opisanej kopercie ,, oferta –wymiana płytek nie              otwierać przed  9.12.2020r. godz 10:15

Przy przesyłce pocztowej  liczy się data i godzina wpływu do Zamawiającego a nie data stempla pocztowego

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego  w Domu Pomocy Społecznej  w Makowie Podhalańskim w Gabinecie Dyrektora w dniu 9.12 2020r. Godz 10:15

Informację o o wyniku postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej http://dpsmakow.nasz.dps.pl , a Wykonawcę , którego oferta zostanie wybrana zawiadomi telefonicznie lub elektronicznie ustalając termin i miejsce zawarcia umowy.

7. Kontakt

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Oferenci/Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres  e-mail: dpsmak@poczta.onet.pl.

Po stronie Zamawiającego osobami do udzielania informacji i wyjaśnień są P.  Agata Kopacz i Małgorzata Stopa  tel. 338771494, e-mail: dpsmak@poczta.onet.pl

8. Dodatkowe informacje

1. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz zastrzega sobie prawo do poprawienia w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich

2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli

- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego

- zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny

- nie została podpisana przez uprawnione osoby

- została złożona po upływie terminu wyznaczonego przez Zamawiającego

3.  Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmawia podpisania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych  ofert bez dokonywania ich ponownego badania i oceny

5. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. - /projekt umowy zał. nr 2/.

6. Zamawiający nie przewiduje zmiany cen netto w okresie trwania umowy.

9 Klauzula informacyjna

Zgodnie z art 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskie i Rady /UE/ 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE /ogólne rozporządzenie o ochronie danych /Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r. Str1/ dalej ''RODO"" informuję że:

• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, ul. Żeromskiego 17, 34-220 Maków Podhalański

.•Inspektorem ochrony danych osobowych - e-mail : iwonatorba@o2.pl

•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art 6 ust 1 lit c RODO w celu •odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 8 oraz art 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r, Prawo Zamówień publicznych /Dz U z 2019r. poz 1843 / dalej ustawa pzp

.•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art 97 ust1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata. okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

•Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP

•W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art 22 RODO

•Posiada Pani/Pana - na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących

- na podstawie art 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych

- na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust 2 RODO

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

•Nie przysługuje Pani/Panu - w związku z art 17 ust 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art 20 RODO

- na podstawie art 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit.c RODO.

 

 

Załączniki :

1. Formularz ofertowy

2. Projekt umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI: