Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim

Zapytanie ofertowe dotyczy remontu nawierzchni drogi dojazdowej do budynku stołówki Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim

Utworzono dnia 19.10.2022


                             POWIAT  SUSKI
          Dom  Pomocy  Społecznej

 

  Znak sprawy:                                                                                                                                                                                                                                                        DPS-DG.   282.10.2022                                                                                                                                                                                                                                                              
                                                                     
                       
                                                                  Zapytanie ofertowe                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
                  dotyczy: remontu  nawierzchni  wewnętrznej drogi dojazdowej do budynku stołówki Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim

Dyrektor Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim zaprasza do złożenia oferty cenowej  na wykonanie remontu nawierzchni wewnętrznej drogi dojazdowej do budynku stołówki Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim przy ul. Żeromskiego 17.
Wybór wykonawcy prowadzony jest bez zastosowania  ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych,  o których mowa w art.2 ust 1, pkt 1 w/w ustawy  
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni wewnętrznej drogi dojazdowej do budynku stołówki Domu Pomocy Społecznej
Opis i zakres robót związanych z remontem drogi zawarty jest w przedmiarze robót  - załącznik  nr 1 do niniejszego  zapytania
Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, cena oferty  musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją wykonania przedmiotu zamówienia.
Warunki płatności - należność płatna na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 14dni od daty wystawienia  faktury po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu  przygotowania oferty:
Ofertę wyliczoną na podstawie przedmiaru robót należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego  załącznik nr 2 w  formie pisemnej, a w przypadku przesyłania oferty drogą elektroniczną , oferta musi mieć formę dokumentową tzn winien to być skan pisemnej oferty własnoręcznie podpisanej przez osobę uprawnioną do działania w imieniu wykonawcy  i być sporządzona w języku polskim.
Kryteria wyboru oferty: cena –100%
Termin wykonania przedmiotu zamówienia -  od daty podpisania umowy do 15 grudnia 2022r.
Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć  do dnia  25.10.2022.r.  do godz. 10-tej w siedzibie zamawiającego Dom Pomocy Społecznej,  ul. Żeromskiego 17 w opisanej kopercie , oferta -remont drogi dojazdowej   lub drogą elektroniczną  na adres: dpsmak@poczta.onet.pl
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 7, ust 1  ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
O wyborze oferty zamawiający  poinformuje e-mailem Wykonawców  biorących udział  w postępowaniu    
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa – projekt umowy zał. Nr 3.
Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami : Agata Kopacz,  Małgorzata Stopa, tel. 338771494, 338773474, e-mail dpsmak@poczta.onet.pl
 Klauzula informacyjna
Zgodnie z art 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskie i Rady /UE/ 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE /ogólne rozporządzenie o ochronie danych /Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r. Str1/ dalej ''RODO"" informuję że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, ul. Żeromskiego 17, 34-220 Maków Podhalański
•Inspektorem ochrony danych osobowych - e-mail : iwonatorba@o2.pl
•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art 6 ust 1 lit c RODO w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia n nr DPS-DG.282.10..2022•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 18 oraz art 74 ustawy z dnia  11.09.2019r. r, Prawo Zamówień publicznych /Dz U z 2019r. poz 2019 / dalej ustawa pzp
.•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art 97 ust1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata. okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
•Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP
•W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art 22 RODO
•Posiada Pani/Pana - na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
- na podstawie art 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
- na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
•Nie przysługuje Pani/Panu - w związku z art 17 ust 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art 20 RODO
- na podstawie art 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit.c RODO.

 

Maków Podhalański  19  października  2022r. .                                          Dyrektor
                                                                                                                Agata Kopacz

Załączniki:
1. Przedmiar robót
2. Formularz ofertowy
3  Projekt umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


_____________________________________________________________________________________
Powiat Suski                                                                                        Dom Pomocy Społecznej
Ul. Kościelna 5B                                                                                 ul. Żeromskiego 17,
34- 200 Sucha Beskidzka                                                                    34-220 Maków Podhalański
NIP 5521427933                                                                                  tel/fax 338771494, 338773474  
                                                                                


                                                                                                                 

             

ZAŁĄCZNIKI: