Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim

ZAPYTANIE OFERTOWE-NA WYKONYWANIE PRAC ROMONTOWYCH

Utworzono dnia 21.03.2025

                    POWIAT   SUSKI

                      DOM  POMOCY  SPOŁECZNEJ

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                         

Nasz znak: DPS-DG. 282.02 2025                                             Maków Podhalański  21.03.2025r

                                                                                                                                                                                                                                                          

                                                                                                

                                                            Zapytanie ofertowe

 

 na wykonanie: prac remontowych  - zerwanie  boazerii, położenie gładzi,  malowanie ścian i sufitów w 10 pokojach  i  przedpokojach  w budynku Domu Pomocy Społecznej w  Makowie Podhalańskim

 

 

Zamawiający:

                       Powiat Suski - Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim

                        ul. Żeromskiego 17

                       34-220 Maków Podhalański                                                                                                                                                                                                                     

                       tel/fax 338881494; 338773474

                       e-mail: dpsmak@poczta.onet.pl

                      adres strony internetowej: https://dpsmakow.naszdps.pl            

                                        

zaprasza  do złożenia oferty cenowej  na wykonanie prac remontowych : zerwanie  boazerii  w  10 pokojach , położenie gładzi, malowanie ścian i sufitów w 10 pokojach  i  przedpokojach  w budynku Domu Pomocy Społecznej w  Makowie Podhalańskim.

Zamówienie poniżej progu stosowania ustawy  z dnia 11 września 2019r.  Prawo Zamówień Publicznych  /Dz. U z 2024 poz 1320/  o którym mowa w art 2, ust 1 pkt 1 w/w

 

1. Opis zakresu przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia  obejmuje

-      zerwanie  boazerii  - około   296,00 m²

-      szpachlowanie , wykonanie gładzi -  około  450,00m²                                                    

  •  przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, uzupełnienie ubytków, przygotowanie powierzchni wraz z poszpachlowaniem nierówności  - około 150,00m²
  • gruntowanie powierzchni pod malowanie płynem wzmacniającym ścian i sufitów – około  620,00m²
  • malowanie farbami emulsyjnymi sufitów  -  około 170,00 m²
  • malowanie farbami emulsyjnymi  ścian  - około 450,00 m²
  • usunięcie i wywóz odpadów  / gruzu i zdemontowanej boazerii/

W celu prawidłowego oszacowania kosztów wykonania robót wskazana jest wizja lokalna.

Podczas wykonywania robót w budynku będą przebywać mieszkańcy.

Ze względu na brak  możliwości  przeniesienia mieszkańców do innego budynku prace muszą być wykonywane  stopniowo  to znaczy  - 1 pokój w całości wykonany remont i dopiero następny pokój będzie zwolniony do remontu.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość zamówienia.

Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego zostaną zakupione przez  Zamawiającego.

Prace malarskie należy prowadzić zgodnie z instrukcją  producenta farb  oraz z obowiązującymi przepisami BHP.

Elementy, które w czasie robót malarskich mogą ulec uszkodzeniu lub zabrudzeniu należy odpowiednio zabezpieczyć i osłonić.

Odbiór końcowy zadania polega  na wizualnym sprawdzeniu wyglądu powłok malarskich.

Sprawdzenie wyglądu zewnętrznego powłok malarskich polega na stwierdzeniu:

równomiernego rozłożenia farby, jednolitego natężenia barwy zgodnie z wzorcem producenta, braku prześwitów i dostrzegalnych skupisk nieroztartych grudek, braku plam, smug, zacieków, spękań, łuszczenia się powłoki.

Z odbioru wykonania zadania sporządza się protokół odbioru.

2. Termin realizacji zamówienia:

Termin wykonania zamówienia  od daty podpisania umowy  do dnia 31.07.2025r.

Warunki płatności - należność płatna na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 21  dni od daty otrzymania faktury.

 3. Opis sposobu  przygotowania oferty:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

1. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,

2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

3. W skład oferty powinny wchodzić wszystkie wymagane formularze, oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym zapytaniu

4. Na ofertę składa się:

-  formularz ofertowy – zał. nr 1

-   dokument, z którego wynikać będzie umocowanie osoby podpisującej ofertę

5. Oferta musi być sporządzona  z zachowaniem  formy pisemnej, obejmować całe zamówienie pod rygorem nieważności

6. Oferta wraz załącznikami  musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

7. Jeżeli osoba  podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.

8 Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

4.  Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 6, ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryterium:

Cena oferty/brutto /– waga 100%

2. Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej.

3. Liczba punktów liczona będzie według wzoru

 

                       Liczba punktów = cena najniższa zaproponowanej oferty       x 100pkt x 100%  

                                                     cena badanej oferty

 

4. Punkty liczone będą do dwóch miejsc po przecinku.

5. Zamawiający za najkorzystniejszą  uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonego kryterium

6. W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty nie podlegającej odrzuceniu, zamawiający uzna ją za najkorzystniejszą bez wyliczania dla niej wartości punktowej.
5. Opis sposobu obliczania ceny:

1. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić, nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny

2. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty związane  z prawidłową realizacją przedmiotu opisanego  w punkcie nr 1 niniejszego zapytania  oraz w projekcie umowy.

3. Cena ofertowa winna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku podana  liczbowo i słownie.

6. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 31.03.2025r.  do godz. 9-tej  w siedzibie Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej , budynek  D , ul. Żeromskiego 17, 34-220 Maków Podhalański w opisanej kopercie  ''oferta na malowanie'' lub w tym samym terminie   przekazać w formie skanu pocztą elektroniczną na adres : dpsmak@poczta.onet.pl.

O wyborze oferty Zamawiający  poinformuje drogą elektroniczną Wykonawców biorących udział  w postępowaniu oraz zamieści informację  na stronie internetowej: https://dpsmakow.naszdps.pl , a Wykonawcę , którego oferta zostanie wybrana zawiadomi telefonicznie lub elektronicznie ustalając termin i miejsce zawarcia umowy.

7. Kontakt

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Oferenci/Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres  e-mail: dpsmak@poczta.onet.pl.

Po stronie Zamawiającego osobami do udzielania informacji i wyjaśnień są P.  Agata Kopacz i Małgorzata Stopa  tel. 338771494, e-mail: dpsmak@poczta.onet.pl

8. Dodatkowe informacje

1. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz zastrzega sobie prawo do poprawienia w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich

2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli

- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego

- zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny

- nie została podpisana przez uprawnione osoby

- została złożona po upływie terminu wyznaczonego przez Zamawiającego

3.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmawia podpisania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych  ofert bez dokonywania ich ponownego badania i oceny

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania  ofert oraz unieważnienia niniejszego postępowania jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na

sfinansowanie zamówienia.

5. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. - /projekt umowy zał. nr 2/.

6. Zamawiający nie przewiduje zmiany cen netto w okresie trwania umowy.

 Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016/679 a dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1 ), dalej RODO, informuje, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim , ul. Żeromskiego 17, 34-220   Maków Podhalański

1. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: e-mail iwontorba@o2.pl

2. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja ww. Zamówienia.

3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych są przepisy art. 6 ust 1 lit. C rozporządzenia RODO.

4. Podanie danych osobowych na potrzeby realizacji ww. zamówienia jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania. Konsekwencjom  niepodania danych jest nieudzielenie ww. Zamówienia.

5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostaną one udostępnione zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej.

6. Jako Administrator danych, zapewniamy prawo dostępu do danych, można je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

7. Można także skorzystać z uprawnienia do złożenia do Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.

 W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8. Informujemy także, że przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

9. Administrator nie zamierza przekazywać danych poza teren Unii Europejskiej lub organizacji międzynarodowej.

 

Załączniki

1. Formularz ofertowy

3. Projekt umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI: