Wynik zapytania ofertowego nr DPS-DG.282.09.2024
na dostawę pieluchomajtek , majtek , podkładów jednorazowych , wkładek anatomicznych w 2025r. dla mieszkańców
Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim informuje, że w powyższym postępowaniu została złożona 1 oferta, która została wybrana
Oferta złożona przez: CITONET- KRAKÓW Sp z o.o , ul. Gromadzka 52, 30-719 Kraków
cena oferty brutto 15840,00zł
W/w oferta spełnia warunki zawarte w zapytaniu ofertowym.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POWIAT SUSKI
Dom Pomocy Społecznej
Nasz znak: DPS-DG. 282.09.2024
Zapytanie ofertowe
dotyczy dostawy pieluchomajtek, majtek , podkładów jednorazowych, wkładek anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim w zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę pieluchomajtek, majtek, podkładów jednorazowych i wkładek anatomicznych w 2025r. dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej.
Zamówienie poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11.09.2019r Prawo zamówień Publicznych, o którym mowa w art 2, ust 1 pkt 1 ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek, majtek, podkładów jednorazowych i wkładek anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, ul. Żeromskiego 17 transportem wykonawcy i na jego koszt, w godz. 7-15-tej od poniedziałku do piątku.
Wykonawca dostarczy towar oznakowany CE, objęty odpowiednimi atestami, spełniający wymogi norm jakościowych i technologii produkcji określonych w Polskich Normach oraz normy ISO w zakresie chłonności.
Dostawy winny być realizowane przystosowanym do tego celu transportem w oryginalnych opakowaniach, zgodnie z wystawionymi zleceniami, 1 w miesiącu. Wykonawca odbiera od Zamawiającego indywidualne dokumenty mieszkańca /zlecenie na zaopatrzenie w środki pomocnicze/.
Przewidywana wielkość dostaw, rodzaj zamawianych środków w okresie trwania umowy wyszczególnione zostały w załączniku nr 1.
Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 31.12.2025r.
Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Warunki płatności - należność płatna na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną według wzoru określonego załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego podpisaną przez osobę umocowaną do reprezentowania wykonawcy należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego Domu Pomocy Społecznej, budynek D, ul. Żeromskiego 17, 34-220 Maków Podhalański do dnia 16.12.2024r.. do godz. 9-tej lub w tym samym terminie przekazać w formie skanu pocztą elektroniczną na adres dpsmak@poczta.onet.pl
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 7, ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Informacje wyborze Wykonawcy zamawiający prześle drogą elektroniczną
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.- projekt umowy zał. Nr 3
Zamawiający nie przewiduje zmiany cen netto w okresie trwania umowy.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami : Anna Florczak, Małgorzata Stopa,
tel. 338771494. 338773474 e-mail dpsmak@poczta.onet.pl
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskie i Rady /UE/ 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE /ogólne rozporządzenie o ochronie danych /Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r. Str1/ dalej ''RODO"" informuję że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, ul. Żeromskiego 17, 34-220 Maków Podhalański
1. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: e-mail iwontorba@o2.pl
2. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja ww. Zamówienia.
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych są przepisy art. 6 ust 1 lit. C rozporządzenia RODO.
4. Podanie danych osobowych na potrzeby realizacji ww. zamówienia jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania. Konsekwencjom niepodania danych jest nieudzielenie ww. Zamówienia.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostaną one udostępnione zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej.
6. Jako Administrator danych, zapewniamy prawo dostępu do danych, można je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
7. Można także skorzystać z uprawnienia do złożenia do Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.
W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Informujemy także, że przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.
9. Administrator nie zamierza przekazywać danych poza teren Unii Europejskiej lub organizacji międzynarodowej.
Maków Podhalański 4.12.2024r.
Załączniki:
1.Tabela asortymentowa
2. Formularz ofertowy
3. Projekt umowy
_____________________________________________________________________________________
Powiat Suski ul. Żeromskiego 17
ul. Kościelna 5B 34-220 Maków Podhalański
NIP 5521427933 rel/fax 338771494, 338773474